1. srpna 2017

Knížka pro Zbyška

Vedra udeřila a já jsem ráda, že nemusím sedět někde v kanclu, protože doma máme krásných 24 stupňů, bez klimatizace. Jenom je nutné vyvětrat hned brzo ráno kolem šesté a pak zavřít všechny okna a vedro nepustit dovnitř.
Obálka s autíčkem pro Zbyška má aspoň trochu chladivé barvy. Autíčko jako téma na obálku se stalo populárním u většiny chlapeckých knížek, ještě spolu s traktorem. Ale ten zase až příště.


Stránek má tahle knížka jen 6 a hned, jak dorazila k zákaznici, psala mi, že jen lituje toho, že nevybrala víc stránek. Taková pochvala člověka potěší :)


Hezký horký den a moc se nepřemáhejte, fyzicky ani psychicky :)

2 komentáře:

  1. My měli doma odpoledne 31°C a 29°C, tak jsem si říkala, že bych radši byla v práci. Napadlo mě, že když si napustím vanu, budu to mít jako na koupališti :D Jj, daň za bydlení v podkroví (ale po zbytek roku je pod střechou krásně ;)) Knížka je krásná, ostatně ty ani jiné neumíš <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uuuuf to znám taky, dřív jsem bydlela v podkroví, okna na jižní stranu... Má to výhodu ty staré domy - v letě chládek a v zimě teplo. Díky moc :)

      Vymazat