8. srpna 2017

Balónek

A pro malou Terezku malý dáreček v podobě balónku. Ty ona má ráda. A s rolničkou uvnitř, takže pěkně hrká. To aby jí nebylo líto, že Bětka něco dostala a ona ne :)
Balónek je ušitý z 12ti pětiúhelníků a velkou výhodou je, že se šije ručně a tak se tahle práce hodí i na cesty nebo k vodě. Navíc zbytky látek se mi doma hromadí, takže pro ně musím vymýšlet nějaké využití...


A ještě jeden tyrkysovo žlutý, s tím si zatím hážeme doma a smějeme se u toho jako malí :)
Malé radosti - velké blbosti

5 komentářů:

  1. To ja rada:) Male radosti - velke blbosti! Krasne dny:)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi tak z každé z těch látek chci sukni!
    Úžasný výběr, ty jsi tak šikovná. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Jsou to moje oblíbené látky, ale už mám bohužel jen zbytky a většina už se nedá nikde sehnat...

      Vymazat
  3. To je super nápad na využití zbytků! Je mi líto je vyhodit, tak se mi doma začínají kupit. Díky za inspiraci, výběr látek nekomentuju (chtěla bych je všechny ;)))

    OdpovědětVymazat