13. září 2017

Okolo

Víkendová dávka přírody a babí léto v plné síle. Autobusem na Kopeček a příjemnou nenáročnou procházkou přes Posluchov až do Mariánského Údolí a vlakem zpět domů. Cestou jsme potkali jen 2 lidi, značka ideál.




V Posluchově se nachází jedna kavárna - Café U mlsné kobylky. Objevili jsme ji před pár měsíci, když jsme projížděli na kole. Přijde mi to v tomhle zapadákově jako zjevení. Možná je to i tím, že sem většinou dorazíme kolem oběda, nikde ani noha, jen se tu prohání vesničtí psi. Úžasné posezení u rybníka, káva a zákusek. 


Co víc si přát? Zvířátka! Ano, v tomhle jsem (a budu) prostě pořád dítě, dejte mi 5 morčátek do výběhu a budete mě muset odtáhnout násilím...
Má to ten můj chlap se mnou těžký :)

6 komentářů:

  1. Krásné fotky krásných míst. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že to s námi mají chlapi obecně těžký... :D protože morčatááá
    Boží fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama! Díky :)

      Vymazat
  3. Tak kvůli tomuto se na Moravu musíme konečně vydat jinak než na oslavy a návštěvy ;) Na kopeček jsme jezdili jako malí s babičkou, ale morčata a zvířátka, to je něco na mě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je krásně všude, já zase bych ráda prozkoumala místa ve Středočeským kraji... i kdyby člověk jezdil jen po výletech, tak není v jeho silách vidět všechno :)

      Vymazat