4. srpna 2017

Do kopců a hor

Aspoň jednou týdně je potřeba úplně vypnout. A tak po trochu hektickém týdnu se ještě ohlédnu za minulým víkendem a naším výletem.
Ramzová - Obří kameny - Šerák - Ostružná

Hned ze začátku jsem si u Vražedného potoka nabrala do bot, ale naštěstí to nemělo další následky a aspoň jsem se osvěžila.
Dlouho jsme obdivovali Batolce duhového
 
Na Obřích skalách tak foukalo, že jsem měla co dělat, abych to ustála.
A pak, cestou na Šerák, přišlo to nejlepší - borůvky!
 Sbírali jsme stylem "z ruky do huby".
 Tady už nás někdo předběhl.
 On se v lese prakticky narodil :)



Vyfoceno asi půl vteřiny před tím, než Ondrovi došlo, že kovová socha bude pěkně rozpálená...
 Ahoj býčku!
I tento víkend vás čeká nějaký výlet. Kam, to ještě nevíme a tak pokud máte nějaké tipy, nejlépe v okolí Olomouce, sem s nimi.
Hezký víkend!

2 komentáře:

  1. V lese je krásně a na horách obzvlášť. My jezdíme hodně do podkrkonoší, to je naše srdcovka. Ale Beskydy byste nemuseli mít tak daleko, tam to mám ráda taky. A na podzim snad Krušné hory. Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beskydy jsou super, asi moje nejoblíbenější. Podkrkonoší i Krušné hory máme bohužel trochu z ruky, ale je tam krásně :)

      Vymazat