14. července 2017

Zvířata

Zvířátka jsou aspoň podle mě neodmyslitelnou součástí každé dětské knížky a tak jsem vytvořila nový typ stránky se zvířaty do svých quiet booků. Aby to bylo zajímavější, jsou zvířátka na suchý zip a tak se s nimi dá dost vyhrát. Zatím mám 4 tématické oblasti a v záloze ještě jednu, na kterou se vrhnu časem. 
Na jednotlivé stránky jsem přišila vždycky několik knoflíčků do páru - ať už mouchy, včelky nebo kytičky. Jeden je vždy na viditelném místě a ten druhý většinou někde schovaný tak, aby dítě mohlo hledat ty správné dvojičky.


První kategorií jsou zvířata na farmě. Na výběr mám koně, krávu, ovečku, prasátko, králíka, kohouta a slepičku - na každou stránku vybírám vždy 3 zvířata.
kravička, slepička a králík


koník, slepička a prasátko


Dalším tématem jsou zvířata v lese - tady mám na výběr sovu, divočáka, vlka, veverku a zajíce, který je teda k nerozeznání od králíka, ale co už :)
sova, veverka, divočák


vlk, sova a zajíc


 
Trochu exotiky a zvířata v Africe, i tady jsou schované dvojičky v podobě knoflíků.
slon, lev a krokodýl


žirafa, papoušek a hroch


A poslední várkou jsou zvířata za polárním kruhem - tučňák, lední medvěd a velryba


Hodilo by se něco takového na samostatnou zvířecí knížku? Co myslíte?
Některé stránky už jsou součástí hotových knížek, některé jsou zamluvené a čekají až na ně přijde řada a zbytek najdete u mě na fleru.
A pro ty, co se dostali až sem, přeju krásný víkend :)

7 komentářů:

  1. A ještě mořské potvory, nebo prales! :)) a jezevce do lesa? Máš to úžasné jako vždy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, na mořský potvory se chystám :) do lesa přibude asi ještě ježek... Díky moc

      Vymazat
  2. Ó Zito, nádhera, kdybych já tak uměla takové krásné detaily, tato malinká práce není pro mé hrubé ruce:/ Nádhera a ten detail toho hnízda s vajíčky, dokonalé:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a mě právě ty detaily baví nejvíc :)

      Vymazat
  3. Jaká krása, zvířátka, to je moje. Já bych na to neměla nervy, obdivuju :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem na to taky neměla nervy, ale jak stárnu, tak mě to naopak ještě víc uklidňuje :) dostávám se kolikrát do takového flow stavu, že ráno začnu a najednou zjistím, že už je tma :D

      Vymazat
    2. A nejíš a nepiješ, to znám :D

      Vymazat