10. července 2017

Výletování

Minulý týden byl ve znamení malých výletů a návštěv. A tak mám pro vás pár tipů.
Brno - naše studentské město, změnilo se tu od té doby hodně. Procházka městem s našimi kamarády byla moc příjemná (ani jsem nestihla nic fotit), zvlášť, když bylo město skoro vylidněné, lepší čas na návštěvu jsme vybrat nemohli.
Zvládli jsme oběd ve skvělé sushi restauraci Umami. Ondra říkal, že takhle dobrý sushi by si klidně dal i u taty :) A nejlepší zmrzlinu jakou jsem letos měla Božský kopeček. Příchuť acerola a mojito neměla chybu! Ale olomoucké Zmrzlinárium taky stojí za to. Znáte?
Praha - tu jsme navštívili hlavně kvůli koncertu Guns´N Roses a byl to nářez.



Zmrzlina Angelato - trochu riskantní příchuť černá kokos a jasmínová rýže - asi není pro každého, ale mě to chutnalo.
Při hledání nějaké dobré kavárny jsme málem neuspěli. V centru to asi není tak lehké, zvlášť když vůbec netušíte. Ale pak jsme měli hrozné štěstí a nakoukli do dvora... A nic lepšího jsme si ani nemohli přát! Super Tramp Coffee. Až později jsem se dočetla na blogu Olívky, že si tu před pár dny s Myynou užívaly. Kdybych si to přečetla předtím, nemuseli jsme se s hledáním kavárny tak trápit... Úžasné posezení ve dvoře, naprosto vynikající káva a taky domácí limonády.




Pokaždé, když opouštím Prahu, se mi trochu uleví. Mám Prahu ráda, ale žít bych tu nechtěla.

7 komentářů:

  1. To jako vážně jsi v Brně, hledáš kavárnu a nezeptáš se??? :-O Aspoň jste objevili Kopeček, to by mě mrzelo, kdybyste minuli. Příště dej vědět, klidně ti nakreslím i mapku nejlepších kaváren. :D
    PS: rybkové botky jsou prostě perfektní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď koukám, že jste kavárnu hledali v Praze. Jo, tak s tím bych ti nepomohla... Nevadí, nějaké přehnané reakce úplně mimo mísu jsou taky potřeba. :DD

      Vymazat
    2. V Brně právě moc dobře vím :) i když je tam i spousta nových kaváren za těch pár let, co jsem pryč... A jaká je teda podle tebe nej? :)

      Vymazat
    3. Záleží hodně na tom, co od kavárny očekáváš, ale moje nejoblíbenější je V Melounovém cukru, za tu ručím životem. Nikdy a nikde jsem neměla lepší limonády a zákusky. :) A s úplně jinou atmosférou bych doporučila Café Pilát u Kapucínského kostela, to je pohoda největší a navíc tam mají dva živé ptáčky, kteří nádherně zpívají.
      Ale v Brně se hledají kavárny výborně, myslím, že tam dorazila móda "maximální ochoty k zákazníkovi" takže mají téměř všude dokonalou obsluhu a to je hlavní. :) Jen to nezakřiknout. :D

      Vymazat
    4. Super, díky za tipy! Při příští návštěvě tam zamířím, protože se přiznám, že ani v jedné jsem nebyla :)

      Vymazat
  2. Nádhera, už teď se těším zase domů:) Welcome To The Jungle ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší byl stejně November rain :)

      Vymazat