3. července 2017

Prázdniny

Ty dny, kdy ve městech skoro nikdo není a i když mám všechna okna dokořán, je božský klid. 
Ty dny, kdy se neočekává žádné pracovní nasazení a všichni si užívají volna. 
Tak přesně tyhle dny miluju, šiju jako frekta, baví mě to a ani mi vlastně moc nevadí, že jsme nadcházející dny volna trochu zadrbali a nepořešili, co vlastně budeme dělat. Za hranice se tento týden nejspíš nepodíváme, ale nevadí. Budeme improvizovat.
Můj prázdninový režim bude znamenat snad větší pracovní nasazení než v průběhu roku a vůbec mi to nevadí. Naopak. Mám to prostě obráceně. Navíc samotné šití mě hodně dobíjí a taky mám radost, jak velká vlna zájmu o moje knížky se teď zvedla.
Přikládám důkaz, že se jen tak neflákám :)
Ze stránek vniklých v minulém týdnu mě asi nejvíc bavilo téma oblékání. Dělala jsem verzi s holčičkou, ale i s chlapečkem a chci vám je detailně ukázat. Brzy je uvidíte jako součást knížek, které už kompletuji. 
Holčičí verze
 


Klučičí verze



Těm, co si užívají prázdniny naplno, přeji hezké odpočívání a těm, co jsou na tom stejně jako já, ať jim jde práce od ruky :)

6 komentářů:

  1. No teda! ♥ možná to nějaké kreativní maminky inspiruje k rozšíření šatníku a bude to zábava na pokračování pro oba... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Čím dál lepší, klobouk dolů ;) <3

    OdpovědětVymazat