12. července 2017

Knížka pro Marianku

Pro jednu malou holčičku Marianku jsem nedávno vyráběla knížku. Jen, co jsem tu napsala, že ptáčci na obálce překonali sovy, hned se mi pár žádostí na sovy shromáždilo...
Látka na obálce se mi moc líbí a ještě ji uvidíte. "Donutila" mě udělat další objednávku látek. Neutrácím za boty, oblečení, kabelky ani za makeup nebo krémy, ale jak jde o látky, to se neudržím. Není to nějaká nemoc? Nejsem fabrikoholička? Nebo metrážofilka?

List s beruškou, čmelákem a housenkou a provlékaní - včelka
Strom a roční období
Pračka a ponožky
Beruška a mlsná žába
Hodiny a svetr s botou
Věřím, že si Marianka i její maminka vyhrají :)

3 komentáře:

  1. Někdy jsem strašně ráda, že neumím šít. Představa, že si vyberou dokonalou látku a ušiju sama sobě krásnou sukni... to by byla paráda. A předpokládám, že bych jich měla milion. Ale kdo by za mě pak platil nájem, to teda netuším. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, je to závislost. Radši poslední dobou na net nechodím, bo bych zruinovala svůj už tak zkoušený rozpočet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooo co se týká látek, tak jsme na tom myslím úplně stejně! :D

      Vymazat