24. července 2017

Fousatý pomocník

Alf - border teriér.
Kdo sleduje můj blog nebo instagram, dobře ho zná. Koncem minulého týdne mi opět dělal společnost, aby se doma sám nebál, když hlásili bouřky. Je to takovej fousatej blbeček. Miluje tenisáky, chorobně. Je to hrozný mazel, neustále potřebuje kontakt. Když při šití šlapu na pedál, skáče mi po noze a chce, abych mu kopala balónek, takže se moje pracovní tempo dost zpomaluje :) Je tak trochu posera, vyleká ho igelitový sáček ve větru, bojí se bouřky, velkých černých psů a celkově neznámých zvuků.
Ale je prostě k sežrání
Alf sledující mouchu a Alf poslouchající zpěv ptáků :)

Venku jedině balónek, horko nehorko.



A já jsem aspoň po delší době vytáhla foťák i na něco jiného než na quiet booky :)

7 komentářů:

  1. Je tak milokrásny:-)))))
    Poetická duša!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, klidně bych si nějakou z nich dala na zeď a to psíčka ani neznám. Moc se ti to povedlo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Alfík je tak roztomilý, že bych mu odpustila všechny jeho "špatné vlastnosti". Naše opice je sice tak odvážná, že by zakousla všechny kočky i velkého psa (i velkého černého), ale bolí ji nemocné nožky, takže má balónek, její velkou lásku, zakázaný a já jsem se ze dne na den stala šerpou a tahám ji na výletech v batohu ;) Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na něj taky nemůžu nikdy zlobit, i když mě někdy pěkně otravuje a zdržuje od práce :) Tak naštěstí je malinká a tolik se nepronese, přeju brzké uzdravení :*

      Vymazat
    2. Děkuji, taky doufám, že aspoň balónek jí brzo dovolí. Šerpou jsem se stala už doživotně ;)

      Vymazat