17. července 2017

Čtyři stačí

Dneska se mi po 14ti dnech vrátila lektorka jógy z dovolené. Ona nabitá energií až po dekl, já jsem měla co dělat, abych vůbec vstala z postele a na lekci jsem doslova trpěla (a zítra ještě budu). Ale stálo to za to, ranní jóga mi vyhovuje mnohem víc než ty odpolední nebo večerní. Navíc v pondělí to vždycky nakopne.
Pomalounku polehounku do nového týdne a tak tu mám dneska jednu knížku, která má na přání jen 4 stránky, ale i tak věřím, že splní účel a potěší. Látku na obálce už znáte z předešlé knížky.






Musím říct, že jsem ani nečekala, že v červenci bude takový zájem o knížky. Připadám si jako kdyby se blížil vánoční čas, ale moc mě to těší. Navíc dnes mě čeká jedna schůzka a pokud to klapne, tak se můžu těšit na jednu pěknou zakázku, která mě zase posune trošku dál.
Pěkný začátek týdne!

5 komentářů:

  1. Já jsem také po 6 týdnech zranění kolene zpět v jógovém opojení:) a tělo bolelo ještě dva dny ... :) Knížký profi! Ať dnešní schůzka dopadne co nejlépe, držím palce:) Krásné dny:) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se vynechá, tak to vždycky bolí :) Děkuju moc, je to na dobré cestě, ale pochlubím se až koncem prázdnin, protože je to trošku časově náročnější projekt. Hezký den

      Vymazat
  2. Já už stříhám metr, do půlky srpna stále daleko... Hezký den :)

    OdpovědětVymazat