28. června 2017

Vyhrál

ale jen tak tak - naši sázku týkající se lešení. Začátkem dubna nám bylo sděleno, že běhen dubna a května se bude dělat nová fasáda, asi tak za měsíc by mělo být hotovo. Poté, co jim 3 týdny trvalo než postavili lešení a další 2 týdny se neobjevili vůbec, vsadili jsme se. Já jsem tvrdila, že lešení bude ještě o prázdninách, Ondra že ho do prázdnin sundají. Dali si pánové na čas a všehovšudy se na fasádě pracovalo 10 dní, ale včera se to povedlo a lešení je dole. Hurá. A já jdu umývat okna...
 





 Ondra má u mě masáž, OK to nějak přežiju :)

4 komentáře:

  1. Výhled máte zpět, Ondra si užije, ty to přežiješ a já myslela, že ti k tomu mytí oken hezky brnkal s nohama na stole :)) Krásné dny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano výhled! :) To drnkal o víkendu, kdyby drnkal při mytí oken, tak ukulele tím oknem vyhodím... zatím se pořád učí a někdy se to nedá poslouchat :D

      Vymazat
  2. Krásné fotky! Nikdy by mě nenapadlo, že se taková věc jako lešení dá takhle hezky vyfotit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, co jsem taky měla dělat, když jsem na to 3 měsíce musela čučet ;)

      Vymazat