21. června 2017

Knížka pro Terinku

U minulé knížky jsem psala, že asi nejoblíbenějším motivem je ptáček. A teď už je to myslím zcela potvrzené. Ptáček je holt vděčný motiv, hlavně u knížek pro holky nebo v případě, že knížku sdílí sourozenci.
Ale jo, proč ne...mě to baví, mnohem víc než sovičky a ty se ze začátku zdály jako lákavější motiv (než jsem si vymyslela ptáčka). Na obálkách knížek už se objevil medvídek, kočička, zmiňované sovičky, pro kluky vláček, letadlo ale i domeček. Tak jsem zvědavá, co bude na další knížce, ale já něco vymyslím :)
Takže růžová ptáčková pro Terinku k narozeninám a snad se bude líbit.
Mořské potvory a šnek
Geometrické tvary a tetris
Strom a roční období (asi nejoblíbenější dvojstránka!)
Na přání korálky - různé tvary a barvy, taky několik korálkových zvířátek, hvězdičky, rolničky a spojovačka - hledání dvojiček různě propojených cestičkou.
Video nemůže chybět

2 komentáře:

  1. Vaše knížečky jsou krásné! Pláču však nad šnekem.Má obráceně umotanou ulitu.Takhle by si kadil do domečku a hlavy zůstala nekrytá. Šnekomilka Hančí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šnekomilko díky, naštěstí tenhle šneček nekadí :D příště to napravím ano? :)

      Vymazat