17. května 2017

Skotsko - na skok v pohádce

U městečka Dunvegan se nachází Dunvegan Castle and Gardens, nabízí tu i výlet na loďce k tuleňům. Nám se nechtělo moc utrácet (cena za výlet 7,5Ł, ale musíte si k tomu koupit vstup do zámku a zahrad za 13Ł nebo alespoň do zahrad za 11Ł) a tak jsme vyrazili rovnou na Coral Beach a myslím, že jsme udělali dobře. Nejen, že jsme se krásně prošli a měli o to víc času, ale tuleně jsme viděli i tak. Sice ne tak z blízka, ale zase z krásného vyhlídkového kopečku, jak řádí ve vodě. Po krátké snaze je vyfotit, jsem to vzdala a jen se kochala :)
Modrá obloha, modré moře, žlutě kvetoucí keře (google říká, že se jedná o hlodáš evropský - a já jsem zase o něco chytřejší) a zelená tráva...
...po asi kilometru jsme zahlídli v dálce krásnou bílou pláž.






Ale nebyl to písek. Jak už název pláže napovídá, šlo o korály - nádhera.




O zábavu se nám postaral tento westík (jde o westíka, když je rezavý?), který čekal až mu vlna pošoupne balónek, protože plavat se bál. Ve chvíli, když už byl balonek na dosah, se ho marně snažil chytnout, strčil do něj čumákem a balónek zase kousek odplaval. Tak to probíhalo asi 3x za sebou a nakonec ho vysvobodil nějaký černý velký pes, který běžel kolem a balónek čapl. Tato dvojka bavila celou pláž :)


Lehli jsme si na zelenou travičku hned u pláže a odpočívali, přemýšleli (někteří z nás i nahlas) a nasávali sluníčko. Po obědě jsme se ještě vydrápali na kopeček vedle a rozhlíželi se na všechny strany. Vodu jsme zkoušeli jen palcem protože, řezala jako žiletky.





Další zastávkou bylo městečko Uig, kde jsem si v Hotelu Uig dala svůj nejlepší čaj s mlékem a karamelkou za celou dobu. Na večeři doporučujeme restauraci Pier, doporučovali ji i místní a my jsme byli spokojeni. Nikdy mě nepřestane bavit Ondrova radost z jídla :)
Ale ještě před večeří jsme navštívili Fairy Glen. Toto místo snad ani nepotřebuje žádný komentář. Všechna ta zelená tráva, neuvěřitelné kopečky, kameny, ovečky... A ten božský klid, protože jsme tu byli skoro celou dobu sami. Tráva byla měkounká a volala po odpočinku... tady jsme strávili hodně času, že se nám ani nedivíte? :)










 




Na noc jsem zůstali v příjemném kempu v Uigu, kromě pejsků tam byly i kočičky a já jsem byla maximálně spokojená :)

4 komentáře:

  1. Ach, pohádka, ta korálová pláž, najednou mi z těch fotek těžknou nohy a už tam ležím také. A zelený balzám hned nato. Díky, díky, díky, hned mám lepší den ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač :) Byli jste i tu? Fairy Glen se mi líbil asi úplně nejvíc :)

      Vymazat
    2. Na té pláži ne, ale Fairy glen myslím že ano. Víc než ano a i jsme tam nocovali (místo nevím přesně, ale podle tvých fotek je to tam ;)) Koukni k Eviččce na http://pancakehaven.blogspot.cz/2016/05/isle-of-skye-cast-1.html

      Vymazat
    3. Jojo to je ono :) a vidím že Quiraing jste taky dali kolem Jehly, akorát my směrem dolů :))

      Vymazat