13. dubna 2017

Náhody a malé radosti

Tento týden byl zvláštní. Neměla jsem žádná očekávání, neměla jsem ani moc plánů a domluvených schůzek. Úkol zněl jasně - sedět doma, čučet do počítače a makat na zakázce, protože čas běží a takhle na jaře mi přijde, že ještě mnohem rychleji než obvykle... 
Každopádně na kafíčko je potřeba si udělat čas vždycky, zvlášť když vám společnost dělá (kromě Ondry) i pejsek. Toto je Keira a v Caffé Trieste je vlastně paní domácí. Mimochodem 28.4. v 18:00 proběhne v kavárně vernisáž malíře Patrika Saudka, kdybyste měli cestu kolem.
  
Pak se rozjel takový krásný kolotoč náhod a milých setkání. Díky, kterému už se teď těším na spolupráci a věřím, že to bude moc fajn! Včera večer jsme se s Ondrou náhodou dostali na představení Divadla Tramtárie (děkujeme mockrát ještě jednou!). Hra se jmenuje Druhý život Veroniky. A já jsem se od srdce zasmála. Opravdu moc doporučuju, zvlášť pokud nejedete úplnou tu klasiku do 30 svatba, hypotéka, domeček, dítě, (první dovolená v Jugoslávii...), tak se v té hře určitě aspoň na vteřinku najdete, nebo v ní zahlédnete své známé, kamarády, rodinu. Ještě pár lístků na 15.5. je k dispozici, tak si pospěšte.
A i Ondra si užil jeviště - v jeho podobě je one man show opravdu one man včetně prázdného hlediště :D


Když pracujete z domu rozhodně neoceníte, když vám kolem bytu obeženou dělníci lešení a začnou dělat novou fasádu (tomu říkám krásné ráno). Takže raději dobrovolně zabedníte 3 okna ze 4, aby na vás při práci nekoukali. Doma to máme jako v doupěti a čekám, kdy se u nás zabydlí netopýři, ale snad to zvládneme. Naštěstí nás teď čeká nějaké to cestování, protože jinak bych zcvokla.
Zítra vyrážíme, jak už je takovou naší velikonoční tradicí (2015 Budapešť, 2016 Berlín), prozkoumat další evropské město. Původně jsem přemýšleli nad Římem, ale protože jsme neměli moc čas na plánování a letenky byly drahé a v blbý čas, rozhodli jsme se zůstat na zemi a jedeme směr Wroclaw. Ondra aspoň opráší svoji brilantní polštinu :) 
Po Velikonocích zase chvíli práce a pak hurá směr Skotsko! Takže pokud máte nějaké tipy, ať už na pěkná místa nebo restaurace ve Wroclawi, tak na nějaká místa ve Skotsku, budu ráda, když mi je napíšete do komentářů. 
Užijte si Velikonoce!

3 komentáře:

  1. ojojoj, no vidíš, blbne mi bloglovin a pak mi utečou takové příspěvky. Ve Skotsku určitě Isle of Harris Isle of Levis, Portree, Cail, Edinburg, St. Andrews, isle of May, kde hnizdí moc druhů ptáků a puffinci,.... je toho tak moc. Užijte si tu krasnou zemi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne Cail ale Crail a Isle of Harris není Isle of Lewis, ale oba jsou krásné ;)

      Vymazat
    2. Díky za typy, i když trochu pozdě. Rozhodně bych navštívila mnohem víc míst, ale ten čas... Tak brzo uvidíš, kam jsme se vydali :)

      Vymazat