27. dubna 2017

Den tapírů

Dnešek je mezinárodním dnem tapírů.
Kdo mě trochu zná, tak ví, jak miluju tapíry.
Zdroj Pinterest
Měla jsem to štěstí, že už jsem na vlastní oči viděla všechny 4 žijící druhy a to i nejvzácnějšího tapíra horského, za kterým jsme museli do ZOO až v Los Angeles.

Nahoře - Tapír středoamerický, Tapír čabrakový
Dole - Tapír horský, Tapíři jihoameričtí

Psala jsem tu o svém prvním setkání s tapírem středoamerickým ve volné přírodě a taky o druhém setkání v přírodě s tapírem čabrakovým, ve které už jsem ani nedoufala. Na další divoké setkání si asi ještě chvilku počkám, protože letos se cesta do míst, kde tapíři žijí, nechystá. Ale kdo si počká... však to znáte.
Postupně se rozrůstá i moje sbírka tapírů na poličce :) Detailně tu tu a tu.

A ještě bych se s vámi ráda podělila o krásné video. V příštím životě budu určitě dělat něco podobného


Takže krásný den tapírů
Vaše ziTA PIRnosová :)

4 komentáře:

  1. To je boží úchylka :D A Zibura na poličce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není úchylka, to je čistá láska :D Přiznám se, že Zibura zatím jen leží na poličce, od Vánoc se na něj práší...ale snad to brzo napravím!

      Vymazat
  2. Trochu pozdě, ale happy tapir day:) Nejradši mám toho, kterého jsi vyráběla Ty <3

    OdpovědětVymazat