6. března 2017

Březnový víkend

Jaro je prý už tady a i když je počasí ještě zrádné, hned je to všechno veselejší.
Nalezeno na instagramu kamarádky - tak mě to pobavilo, že jsem si to musela půjčit :) Na mém instagramu frčí červený týden...

Prvních letošních pár desítek kilometrů na kole. V tom větru jsme si celkem mákli.
První akordy na nové ukulele, prsty si pomalu zvykají. I přes hodiny drnkání, na koncertování (haha) ještě nejsem připravena, ale baví mě to moc. Ondra mi říká Ukulelembo a zatím neustálé drnkání toleruje :)
Spousta kávy na zahrádce, už aby se v Olomouci objevily i jiné zahrádky a ta "naše" nebyla furt plná... I když kafe je tu stejně nejlepší. 
Procházka městem a návštěva kavárny Amadeus, kde můžete do začátku dubna vidět výstavu fotografií Krzysztofa Gołucha -  V práci. Společnost nám dělal i malý Peťa s rodiči. Brzo oslaví rok a je moc šikovný a pořád usměvavý.
Z výstavy - dlouho už jsem nebyla na žádné vernisáži... To bych měla napravit.

V neděli večer film Twin Peaks: Fire Walk with Me. I přes následné prohlížení štěňátek frbuldočků a exotických krátkosrstých kočiček, který jsou mimochodem fakt vtipný, se mi samozřejmě zdálo o Lauře Palmerové. Houpala se sama na vahadlové houpačce a když začala ječet, vzbudila jsem se hrůzou. Jsem zvědavá na třetí řadu Twin Peaks...

Hezký začátek týdne!

2 komentáře:

  1. To sedí :) Hlavně můj muž by se pod "jarní" větu podepsal tučným písmem. A já vlastně taky vzhledem k tomu, že mám holky doma a marod.. Tak pěkné jaro :D

    OdpovědětVymazat