1. února 2017

Chybí mi barvy

Že to tady flákám? No asi trochu jo... Zima se na mě začíná pěkně podepisovat. Z toho šeda už mi hrabe. Každoročně tyhle dva zimní měsíce (leden a únor) těžce nesu... Nemám energii, elán, nic se mi nechce a navíc práce jako na kostele, část vám ukážu až budu moci...
Snaha udělat nějakou práci v hotelovém pokoji se zdá býti marná :) I výhled na ruské kolo v Prateru je bez barev...
Chcete-li trochu barev, mrkněte na můj instagram. Po šedivém týdnu jsem přešla na zelenou a každý týden se budu věnovat jiné barvě. Je to mix vzpomínek, současných momentek, z cest i z domova, detailů, pocitovek...Na odreagování.



Mám ráda barvy, mám ráda fotky, mám ráda čtvercový formát, mám ráda instagram #byzitavbarvach
Zdravím ze zasněžené Vídně! :)

2 komentáře:

  1. Už chápu ty barevné vzpomínkové fotky na IG ;) Trochu to tu flákám, ale moc ráda se vracím, i zpětně ;)

    OdpovědětVymazat