12. ledna 2017

Zimní les

Čas od času je potřeba udělat si pauzu mezi zakázkama na přání a prostě ušít něco, co se líbí vám, z materiálu, co ostatní zákazníci ani neví, že máte ve skříni. Protože jinak máte pocit, že děláte pořád to samé dokola, protože zákazníci chtějí to, co už někde viděli a nenapadne je říct si třeba o něco nového. A vy přes samé zakázky na přání nemáte čas vytvářet nové věci a nabízet, i když hlavu jich máte plnou, poznámky taky plné, a odsouváte to, až bude čas. Ale ten není. Začarovaný kruh.
Potřebovala jsem vypnout a tak jsem ušila 2 deky z překrásných látek, které mi už nějakou dobu leží ve skříni. Tohle počasí je, myslím, naprosto ideální. Zimní barvy, zimní motivy.
První látka má motiv medvědů a lišek - v šedých a modrých odstínech a je podšitá hebkým tmavě šedým fleecem. Není vyplněná vatelínem a tak je krásně skladná, třeba pod kočárek nebo do auta.






Druhá látka je s motivem zajíčků - v odstínech tmavě modré, světle modré a šedivé, podšitá bílým fleecem. Obě deky mají velikost 95 x 105 cm, jsou 2x prošité i uprostřed, aby látka a fleece pěkně držely u sebe a najdete je u mě na fleru.






Tak která vyhrála? Medvědi a lišky nebo zajíčci?

Taky vždycky, když vidíte tyhle krásný designový látky, máte chuť jednu látku si navrhnout a nechat ji vytisknout? Tak třeba někdy se k tomu odhodlám :)

11 komentářů:

  1. Zito, mohla bys mi, prosím, prozradit, odkud máš tu látku s medvědem? Asi bych ji strašně moc potřebovala domů na polštáře.....Děkuju! Jinak deky parádní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já ji taky hned potřebovala :) Mám ji z sitiniti.cz, ale obavám se, že už není skladem... Díky!

      Vymazat
  2. Obě deky jsou krásné, ale můj favorit jsou zajíci :) Miluju modrou, hlavně tmavou. Chtěla jsem si tu látku koupit na šaty, ale pak jsem uznala, že šatů mám prozatím dost ;) Občas mě mrzí, že u nás máme pořád ještě slabý výběr látek (oproti UK a hlavně USA). Snad se to zlepší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale dovedeš si představit, jak by nás to ruinovalo? :D Já se pořád nemůžu rozhodnout, která se mi líbí víc... Jsou prostě krásný obě!

      Vymazat
  3. Jo, jo, taky mám tyhle medvědy a lišky schované na šití ne podle zakázek, ale podle sebe.. Deky krásné a super nápad na flís bez vatelínu! Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo by odolal, že? :) V jednoduchosti je krása a jsou super praktické, skladné a krásně zahřejou...

      Vymazat
  4. Jsou úžasné obě dvě! Do zajícové látky jsem se na podzim zamilovala, ale odolávám, protože neumím šít, tak na co by mi byla, že:-). P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, to je přece tvoje barva! :) Ale se šitím začít můžeš, ne? :)

      Vymazat
  5. Obě!! Ještě že neumím šít, jinak bych hromadila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy to chce mít silné nervy a pevnou morálku :D

      Vymazat