9. ledna 2017

Led(n)ový víkend

Po víc jak týdnu to vypadá, že už jsme konečně zdraví, hurá. A protože ve Smetanových sadech vzniklo dočasně parádní kluziště, nemohli jsme si to nechat ujít. Rychle jsme mi ještě jeli koupit brusle. Na mě možná malinko extravagantní s kožíškem, ale tak teploučké a měkoučké, že je mi to fuk. Miluju je :) A čas těsně po obědě se nakonec ukázal jako naprosto skvělý, protože jsme celou plochu měli skoro sami pro sebe. Po asi 8mi letech to byla docela sranda.


video

A v neděli jsme se vydali na Pustevny, kde začala přehlídka ledových soch. Vyrazili jsme hned ráno, ještě skoro za tmy, abychom se vyhnuli davům. Venku bylo -20°C, ale neodradilo nás to. Měla jsem na sobě tolik vrstev asi jako středně velká cibule... Po 8 už jsme se vezli lanovkou nahoru. Nechtěli jsme se moc fyzicky unavit hned po nemoci. Kdyby cesta trvala ještě o 5 minut víc, sundali by mě nejspíš až na jaře, ale nahoře už krásně svítilo sluníčko a výhled byl až na Praděd.

Ledové sochy byly krásné, ovšem malinko nás zklamala ta instalace v hnusných zelených stanech. Představovali jsme si to jinak.


Následovala menší procházka a pak teplý čaj a polévka. Kolem oběda už bylo docela teplo, začalo chodit i hodně lidí a tak jsme se vydali po modré turistické značce dolů. Trochu to klouzalo, Ondrovi jednou vyletěly pastelky do vzduchu, ale aspoň byla sranda :)









A co vy, jezdíte pravidelně na ledové sochy? Byli jste taky na výletě nebo vás mráz odradil?

Žádné komentáře:

Okomentovat