24. ledna 2017

Knížka pro Terezku

Po delší odmlce jsem zase zpátky. Někdy je potřeba si odpočinout a já jsem přes zimu prostě hrozně líná...
Dlouho chystaná knížka pro dcerku mojí velmi dobré kamarádky. Moc jsem si ji užila. Je to letošní první knížka, ale už pracuju na dalších třech...




1.strana - list s motýlkem, beruškou a včelkou

 2.strana - rybník v lese

 3. strana je přesně podle přání maminky - kráva a otravné mouchy :)

 4. strana - rybičky

 5. a 6. strana - zvířata v ZOO a kytičky

7. a 8. strana - strom a 4 roční období - a malá změna, protože mi z těch jablíček už začalo malinko hrabat, takže hrušky :)

9. strana - geometrické tvary na magnet, 10. strana opět na přání postel s fotkama celé rodiny pod peřinou

11. a 12. strana - boty a pes na vodítku

A pro lepší představu, co knížka všechno nabízí, jsem vám opět natočila jedno rychlo video, tak snad se bude líbit :)

2 komentáře:

  1. Zito, zase krásné nápady, moc se mi líbí fotky pod peřinou a kravička a ty tvary na magnety jsou taky super! :)

    OdpovědětVymazat