29. prosince 2016

Vánoce

Po nějaké době jsme zase trávili Vánoce doma. Přiznám se, že moc nadšená jsem z toho nebyla. Vánoční přípravy mě moc neberou, zimu nesnáším a celé to předvánoční šílenství ve městě mi přijde jako hloupost. Předvánoční čas pro nás byl hodně pracovní, ale našli jsme si chvilku a párkrát jsme navštívili punče na náměstí. Ve všední dny, protože o víkendech bylo tak plno, že jsme neměli ani chuť se prodírat davy.

Nakonec jsme se hecli a upekli aspoň perníčky - vánoční bagry a takovou tu klasiku...



I když po pár punčích se nám moc zdobit nechtělo :)
Taky jsme ozdobili stromeček, zabalili dárky a na večeři měli kapra a bramborový salát.



A jak jsme trávili naše společné Vánoce?
rok 2013 - to tenkrát Ondra málem vzplanul :)
rok 2014 - docela marné surfování v Pacifiku, ale srandy kopec
rok 2015 - úžasné šnorchlování v Andamanském moři
a konečně rok 2016
Doufám, že i vy jste si užili Vánoce v kruhu rodinném, nebo aspoň při nějakém novém dobrodružství. 
A já už jsem zvědavá na foto z roku 2017 :)

2 komentáře:

  1. Také jsme trávili Štedrý den doma, spolu ve dvou a bylo to fajn :) Přeju ti do nového roku 2017, ať je minimálně tak fajn, jako byl rok 2016 a spoustu nových zážitků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Vám taky krásný rok 2017 :)

      Vymazat