10. listopadu 2016

Vzpomínky na USA

Ne nebojte se, dnešní článek nebude o amerických volbách, Trumpovi ani vlně názorů a obav, které to vyvolalo, ale o našem road tripu. Je to dneska přesně 3 měsíce, co jsme nastupovali do letadla zpátky domů. 
Fotoknížka už je pár dní na svém místě vedle dalších. O tom, kde si nechávám tisknout fotoknihy už jsem psala na začátku roku. Je to naše 8. kniha a začátkem roku 2017 přibude tradičně knížka s názvem 2016.
Videa mi vždycky trvají dlouho, protože jak proboha mám všechny ty místa, zážitky a hodiny natočeného videa smrsknout do pěti minut??? Tak snad se mi to aspoň trochu povedlo a vy se nebudete nudit. Pro nás je to krásná vzpomínka a vždycky mi vyloudí na tváři úsměv. A přesně takhle, jak se tlemím na 99% záběrů, jsem se tlemila po celou dobu cesty. (Kromě toho, když jsme sjeli na špatným sjezdu a trvalo nám další 2 hodiny vrátit se zpět. Tomu se smějeme až teď :) ) A taky potřebuju trochu zahřát, protože v Olomouci právě teď sněží. Na celé video se podívejte ZDE. Hudba je vybrána na speciální přání mé drahé polovičky :*

Žádné komentáře:

Okomentovat