1. listopadu 2016

Prodloužený víkend

Prodloužený víkend se hodí vždycky. Od té doby, co jsem na volné noze, mi už pracovní týden vůbec nevadí a co hůř, pracuju i o víkendu. Nutno dodat, že mě to moc baví. Ale aspoň jeden den v týdnu, je potřeba úplně vypnout. 
V pátek jsme se konečně vydali do kočičí kavárny CoffeeCat. Na latté jsme dostali kočičí tlapičky a celou dobu jsme se bavili tím, jak se kočky prohání po kavárně, jak si hrají s víčkem od mlíka a nakonec, jak spokojeně odpočívají.



A pak jsme vyrazili do Ostružné, kde má rodina kamarádky nový domácí minipivovar Cestář. Bylo potřeba pořádně ochutnat. A fakt dobrý. Budete-li mít cestu kolem, stavte se tam. Možná tam potkáte i uslintaný bernardýnky :) Dlouho jsem je neviděla a tak jsem si to náležitě užila. Pamatujete ještě na ty jejich krásný štěňátka? :)




Pusinky měly pořád na něco chuť, až je to zcela vyčerpalo :) A při večerním venčení, když nás pronásledovala kočička, bylo veselo. Ondra Anču sotva udržel..




  

3 komentáře:

  1. Občas chodím kolem kočičí kavárny a přemýšlím, jaké by to bylo si tam vypít čaj nebo kávu. Jen nevím, co by mi ta naše psí opice na takovou návštěvu řekla ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš, že by se pak s tebou nebavila? :D

      Vymazat
    2. Možná by mě i sežrala :D

      Vymazat