8. listopadu 2016

Mesiac fotografie 2016

Na 3 dny jsem se vydala do Bratislavy, na workshop dokumentární městské fotografie. Co se týká workshopu samotného, tak ten mě malinko zklamal, zřejmě jsem očekávala něco trochu jiného. Nefotilo se mi moc dobře, přiznám se, ale to se stává. Takže jen pár zachycených chvil na ulici. 








 Naslepo s foťákem u pasu...
 ...taky jsme zachránili kotě...
a hodně jsme kávičkovali, jedli a popíjeli. A blbli :)



Jeden z hlavních důvodů, proč jsme ale do Bratislavy jeli, byly festivaly. V těchto dnech totiž probíhá v Bratislavě festival s názvem Mesiac fotografie 2016



 
 

Kromě toho jsme byli i na OFF festivalu. Navštívila jsem během 3 dní snad tolik výstav a vernisáží, co za posledních 5 let...


 


A aby toho nebylo málo, tak jsme nakoukli i na výstavu Slovak press photo, kde Barča Skopalíková, jedna z účastnic našeho "zájezdu", získala ocenění.



A jaké 3 výstavy se mi líbily nejvíce?
1.FLOR GARDUÑO (MX) SVEDKOVIA ČASU / WITNESSES OF TIME
Krásné černobílé fotografie z Mexika a nádherné portréty místních obyvatel. Ani sem nefotila, jak jsem z toho byla paf...

2. JOÃO CASTILHO (BR) ZOO
Jak jinak než zvířátka? A když jsem tam uviděla tapíra, bylo jasno :)



3. CHEMA MADOZ (ES) ARS COMBINATORIA a FARM SECURITY ADMINISTRATION 1935 – 1943 (USA) v Dome umenie Bratislava

 


 
Náročný víkend vystřídá náročný týden. Jde se makat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat