28. listopadu 2016

Meat Design Ostrava

Alespoň jeden den v týdnu je potřeba si udělat volno. Tím se snažím řídit. Někdy je to těžké, protože když jsem doma, mám tendenci sedat za šicí stroj, protože jinak mi přijde, že se flákám.
A tak jsme v sobotu po pořádné pozdní snídaní a kafíčku vyrazili do Ostravy, kde se od čtvrtka do neděle konal Meat Design
V Dolní oblasti Vítkovic jsme byli oba poprvé a tak jsme se tam chvilku procházeli. Je to krásný příklad toho, jak oživit brownfeild a nalákat tam lidi. Ale pořád je to Ostrava. Můj postoj k Ostravě je už celá léta neměnný - nemám ráda Ostravu. (Sorry Ostraváci, vím, že jste na ni hrdí.) Zřejmě je to tím, že jsem tam zažila jedno z nejhorších období mého života a vždycky mě malinko zamrazí, když tam jedu. Ale s Ondrou byla sranda i v Ostravě, jak jinak :)










Samotný Meat Design jsem čekala malinko větší. Když si vzpomenu, kolik vystavovatelů bylo v Olomouci na Dizajntrhu... U vstupu nám jedna paní prodala vstupenku, co vyhrála, za poloviční cenu a tak jsme stovku ušetřili. Prostory byly krásné. Některé vystavované kousky taky. U mě jednoznačně vyhrála kola Tokyobike. A protože se mi uvnitř nechtělo ani trochu fotit, tak jen malinké nakouknutí.


 

Zatímco na Olomouckém Dizajntrhu jsem Ondrovi koupila tuhle krásnou peněženku (už to můžu říct, protože už ji využívá), tady jsme nekoupili nic. Prostě jsme sem jeli jen na čumendu :)
A co vy, byli jste? Jezdíte po design trzích a veletrzích? A nakupujete tam?

Žádné komentáře:

Okomentovat