21. listopadu 2016

Krátké týdny

Člověk se ani nenaděje a další týden je pryč. Nějak rychle mi to teď utíká...
Co všechno jsem zažila a nestihla o tom napsat?
- koncert Laco Déczi & Celula New York a v Jazz Tibetu a po delší době setkání s kamarády,
- taky pivko s partou z fotky,
- trochu zapracovat na úkolech, které se netýkají šití a tvorby, ale druhého odvětví, kterému se věnuji (já vám o tom brzo napíšu),
- Dizajntrh v Korunní pevnůstce, kde bylo spoustu krásných věcí, ale taky spousta lidí, takže jsem ani nevytáhla foťák, koupila jsem Ondrovi dárek k Vánocům a rychle pryč,
- chytit slušnou rýmu,
- schovat se doma před davem lidí, kteří v neděli zamířili na Horní náměstí, kde se rozsvěcoval stromek, taková akce je pro mě peklo na zemi - kombinace zima a davy lidí :)
- ušít nespočet stránek do quiet booků, ale zatím nemám ani jednu knížku komplet,
- a ušít tyto 2 deky a konečně si odškrtnou další položku na seznamu předvánočních zakázek.
  
Zákaznice mi naznačila, jaké deky by si přála, já jsem jí poslala několik barevných kombinací, ze kterých si vybrala tyto. První hodně veselou barevnou (to u mě není až tak často k vidění) pro kluka - limetková s tyrkysovou, růžovou a šedou a taky krásná barevná látka se zvířátky (jsou tam i jezevci!!!) z mojí oblíbené kolekce.







A druhá v růžové pro holku. Medvědi v dešti plus výrazná růžová. Obě 100 x 100 cm.

 




P.S: To focení za tmy se opět projevuje na kvalitách fotek. Sice už si můžu díky stativu dovolit poměrně hrozné světelné podmínky, ale o to větší je to fuška :)

3 komentáře: