13. října 2016

Příroda

Kromě knížek jsem chtěla udělat i něco trochu jiného. Menší počet stránek a tím pádem cenově dostupnější varianta. A tak jsem zkusila sešít 4 stránky, přidala jsem zapínání a vznikl z toho takový "kufřík".
Tématicky je laděný do přírody. Ale v hlavě už mám představu dalších... Tak uvidíme. Co myslíte, raději knížky nebo tyto hrací kufříky - panely?


Stránka se sluníčkem a rybníkem, ve kterém plave zapomenutá rybka.


Jabloň a možnost sbírání jablíček, na nebi duha.


Sklizeň na poli - dýně, kukuřice, zelí nebo mrkve. Stránka je vhodná i k jednoduchým počtům.


A poslední díl je s noční oblohou a mlsným ježkem, na kterého dohlíží sova.


K dostání na Fleru, nebo můžete psát zde. 
Na chvilku si dáme od quiet booku oddych, abych vás příliš nenudila (já teda budu pořád pokračovat, protože zájem je k mé radosti veliký). Ale chtělo by to zase něco ze života či kultury, co? :)

9 komentářů:

  1. Toto se mi Zito líbí nejvíc, přesně moje představa. 4 strany jsou podle mne dostačující, když se vhodně vybere téma! Super! Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, díky za názor :) Hezký den i tobě!

      Vymazat
    2. Parádní kufřík! Souhlasím, méně je někdy více. Jsou to "jen" 4 strany, ale plné zábavy :)

      Vymazat
  2. Krásná je malá i velká verze, každý si může vybrat. Moc se mi líbí barvy, vzory, nápady - ale to už jsem několikrát psala.. Teď už jen promyslet, jak na knížečku nebo kufřík našetřit :)






    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Je pravda, že to není úplně levná záležitost. Ale důvod je jasný - kromě toho, že materiál je docela nákladný, tomu věnuju spostu času. Záleží na detailech, takovou knížku nebo aktovku lze vyrobit za 1000 Kč, ale klidně i za 3000 Kč, stačí si s tím vyhrát přidat knoflíky, krajky, detaily a hned je cena jinde :)

      Vymazat
    2. tak tak Zito, ale ty máš dokonalé vypracování, nádhera, takže i ty 3;) Opravdu krásně vypracované.

      Vymazat
  3. Jsem určitě pro, vůbec jsem tím nechtěla říct, že jsou knížky drahé, právě naopak! Šila jsem před pár lety didaktickou kostku, trvalo to stráášně dlouho a rozhodně to nebylo ani z půlky tak dokonalé. Takže za mě klidně i ty tři tisíce :) Je potřeba si cenit vlastní práce :) Jen se to teď u nás penězi zrovna nehemží, ale až prodám pár kabelek... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že to nebylo tak myšleno :) Zrovna ty, která tak krásně tvoří, to musíš chápat..Nebudu lhát, cenit se učím a je to na tom asi to nejhorší a nejtěžší :))

      Vymazat
  4. Zito, to je všechno tak krásné, tolik nápadů, pečlivě vypracované. Cena je odpovídající.

    Jen já se pořád vidím, jak všechny ty malé kousíčky sbírám někde po zemi. Ach jo.

    OdpovědětVymazat