18. října 2016

Podzim

Po propršeném týdnu se konečně o víkendu objevilo sluníčko. My jsme měli doma na hlídání Alfíčka. Byl horší jak malý dítě. Neustále vyžaduje pozornost, nosí mi balónek, na kterém je tak trochu závislý. Když šiju a šlapu na pedál, skáče mi na nohu, studí mě čumákem na zádech, lozí za mnou na židli... No moc jsem toho přes víkend neudělala, ale stejně mi to nevadilo :)



Únava po procházce

  Foto na občanku :)
  A nechyběla ani návštěva Chropyně.

Snad jste měli taky takový pohodový víkend a plní sil jste vkročili do dalšího týdne :)

4 komentáře:

  1. Alfíček :)) víkend krásný, plný deště, po kterém přišlo vždy slunce, klasický Liverpool:) To já ráda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když po dešti vykoukne slunce, hned je to veselejší, ale šedivá deka, která se nehne po dobu 4 dnů, to mi dobře nedělá :(

      Vymazat
  2. My měli náročný víkend plný bacilů, slivovice, zakončený výstavou Retro v tančícím domě a krásnou večerní Prahou :) Alfíček je model, spící i vzhůru k poňuchňání. Místo mozku balón má i naše opice a je jí jedno, jestli ho honí venku nebo doma ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf tak snad máte vykurýrováno..Přesně jak píšeš - místo mozku balón - otrava otravná :)

      Vymazat