3. října 2016

Knížka pro malého Ondřejka

Už před nějakým časem, jsem vám ukazovala několik stránek, které jsem připravovala pro quiet book. Těsně před dovolenou jsem dostala zakázku v podobě knížky pro malého Ondřejka a takhle vypadá výsledek.





Pěkně jedna stránka po druhé:

1. Sluníčko a motýlci



2. Kočičí domeček



3. Pejsek



4. Domácí zvířata



5. Beruška



6. Bludiště



7. Kytky



8. Auto na cestě



9. Sněhulák



10. Hvězdy


Co myslíte,bude se líbit?
A já už v hlavě skládám další knížku. Vypadá to, že letos jich ještě pár bude a mimo to chci nově nabídnou svým zákazníků a zákaznicím i možnost složit si svou vlastní knížku...Určitě se brzy dovíte, jak to bude fungovat.
Hezký začátek týdne! 

9 komentářů:

  1. Dokonalé! Určitě se bude líbit. Nejvíc mě zaujalo teda to bludiště Start-Cíl, to jsem snad ještě nazahlédla v tomto typu knížek;) Super Zito. Hezké pondělí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No nevím, jestli jde ještě vymyslet něco nového, inspirace už existuje tolik...

      Vymazat
  2. To je nádhera. Mně se teda líbí moc. Úchvatná. Nejlepší je beruška:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí :) Díky za nakouknutí

      Vymazat
  3. Ta je supeer! Ta beruška a cesta a bludiště a krásné barvy a prostě všechno! Krása. Můžu se prosím zeptat, jakou používáš plsť, vypadá taková nějaká festovnější. Já před pár lety šila hrací kostku s plstěnými díly z Brněnské továrny plstí a po pár dnech to vypadalo děsně použitě, musela jsem to celé přešít a udělat z klasické bavlny :(, ale Tvoje dílky vypadají dost odolně :) Moc díky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Používám víc druhů. Některé detaily z té tenké, ale většinou ze silnější 1,5-2 mm od Stoklasy (myslím, že je to 300g). Někdy používám i tu nejsilnější 2-3 mm - výseky zvířat. Nic, co se dá odklápět, posouvat, oddělávat, připínat atd nedělám jen v jedné vrstvě, všechno pěkně prošívám, aby to bylo pevné a drželo tvar. Na to je nejvhodnější ta středně silná. S plstí z Brněnské továrny nemám zkušenosti. Kupuju jen v kamenných obchodech, abych si to mohla osahat. Pevnost plsti se od různých výrobců dost liší, i když mají uvedenou třeba stejnou gramáž...

      Vymazat
    2. Jé, super, moc díky za radu, Stoklasu v Brně taky máme, tak to tam zajdu omakat :) Knížky máš všechny nádherné, už jsem dlouho "v pokušení" :)

      Vymazat
  4. Zito, to je boží, kniha je moc povedená. Ani nemůžu říct, co se mi líbí nejvíc, asi to auto na silnici :)

    OdpovědětVymazat