21. října 2016

Knížka pro Bártíka

Já vím, říkala jsem, že vám dám od šitých knížek chvilku pauzu, ale tahle mě dost bavila :)
Když se mi ozvala maminka čtyřletého Bártíka, měla dost jasnou představu o jednotlivých stránkách. Postel s panáčkem a oknem (ráno/večer), čištění zubů, zapínání knoflíků, zip, zavazování tkaniček, strom 4 roční období, pračka s oblečením, traktor s nasazením kol - takhle přesně znělo její přání. Doladily jsme detaily a tady je výsledek.



Pokojík jsme nakonec zvolily jako dvojstránku.


Čištění zubů "Šel by Bart Simpson?" "To víte, že šel..." a bunda s botou.


Pračka s barevnýma ponožkama. Opět lépe vynikne jako dvojstránka. Mimochodem, když si knížku prohlížel Ondra, "ztratila" se mu v pračce jedna ponožka. To je jako v reálu u nás doma :)


Strom a 4 roční období, na suchý zip. Jaro - květy, léto - jablíčka, podzim - listy a zima - vločky.


A na závěr stan a traktor.


Doufám, že se malému Bártíkovi i jeho mamince bude knížka líbit a že je zabaví na dlouho dobu :)

3 komentáře:

  1. Určitě se bude líbit, je nádherná, já ani nemůžu říct, co se mi líbí nejvíc, je boží. A ta záclonka na okně :) Krásný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děvčata děkuji :) Hezký víkend i vám!

    OdpovědětVymazat