4. října 2016

Indiánská černobílá

Kaktusy miluju. A když jsem jeden večer v americkém motelu brouzdala po internetu, narazila jsem na tyhle látky. No řekněte, mohla jsem odolat? A tak jsem je hned objednala a po návratu domů už na mě čekaly na poště.
Kaktusy + mývalové + šípy + trojúhelníky.
Bílá + šedá + černá + kapka béžové.
Vyplněná tenkým 80 g vatelínem a podšitá heboučkým antracitovým fleecem. 
Velikost 80 x 120 cm a k dostání na fleru nebo rovnou pište email či komentář.
Indiánské léto už je sice fuč, ale tenhle motiv se podle mě do pokojíčku hodí celoročně! :)




5 komentářů:

  1. Taky je mám doma, vidím že nakupujeme na stejném místě. Deka je krásná, jemná, neutrální. Paráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pár svých oblíbenců, ale mojelatky mám nejradši. Hlavně jsou to moc super lidi a když navštívím ten jejich domeček s látkama vždycky je veselo :)

      Vymazat
    2. Já teda bohužel jen přes e-shop, ale o to častěji :)

      Vymazat