30. září 2016

Z mého skicáku - září

Jestli jsem si v předcházejících měsících stěžovala, že nemám čas na kreslení, tak to beru zpět. V září jsem na kreslení neměla vůbec čas a užje tu poslední den! Sice jsem si na dovolenou brala deníček i fixy a centropeny, ale čas nebyl. Každý den jsem psala cestovní deník a na nic jiného už nevyšly síly.
Ale inspirace tam bylo oprvdu hodně. Hlavně Arizona byla úžasná. Vůbec se nedivím Gennine, že se nechává inspirovat přírodou Nového Mexika, která je dost podobná té Arizonské.
Chvilku času jsem měla na letišti, ale následné přestupy s minimálním časem mi toho víc nedovolily. V Paříži jsme si dokonce dali pěkný sprint a last call to jistil. Batohy to bohužel nezvládly a dorazily až dalším letem. Ale zase jsme se s nima nemuseli tahat z Prahy do Olomouce :)

A co tedy vzniklo?
Každou stránku jsem věnovala jednomu ze států, které jsme navštívili...Myslím, že podobný styl mě bude držet i v říjnu :)

Kalifornie



Arizona



Nevada


Utah 


Tak co, líbí? :)

8 komentářů:

  1. Já jen čumím, no líbí! Moc! a ten první medvěd, hned mi hlavou bleskla Alaska a její Kodiak:) Krásný víkend Zito:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je pravda, že méďa evokuje spíš Aljašku, ale Kalifornie má medvěda ve znaku :) Díky a hezký víkend i na ostrovy

      Vymazat
  2. Krásné, medvěd, kaktusy, kůň,... no všechno :)

    OdpovědětVymazat