8. srpna 2016

Medvědi v dešti

Dnešním dnem má prý končit tropické počasí a má se objevit déšť. Já bych to tak černě neviděla, dokud se nevrátíme z dovolené, tak budu mít léto :) To ale neznamená, že se nepřipravuju na podzim, mám připraveno několik látek s podzimní tématikou...deštníky, déšť, ježečci, lístky, hříbky...
A první jsem se vrhla do 2 dek, ideální třeba pro dvojčátka.
Modro béžová varianta pro kluka a růžovo tyrkysová pro holku. Ukážu vám hned obě naráz, protože jsem se nemohla rozhodnout, kterou dřív :)
80 x 80 cm, nejsou vyplněné vatelínem. Je to prostě ideální deka na končící léto, na přikrytí do autosedačky, kočárku, prostě aby vás nezaskočila zima. Najdete je na fleru.











3 komentáře:

  1. Taky jsem tyto látky nakoupila, už se těším, co z nich vymyslím ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Milujeme tuto kolekci všechny!!!:) Těšila jsem se a doufala, že bude tady u tebe:) Krása. I love it.

    OdpovědětVymazat
  3. Holt nešlo odolat :) ale krásných látek mám teď víc než dost, tak snad se budou líbit...

    OdpovědětVymazat