22. července 2016

Svatební výzdoba

Před pár měsíci se mi ozvala přítelkyně Ondrovýho bývalýho spolupracovníka s tím, že se budou brát a jestli bychom si mohly sednout a neporadila bych jí se stylem atd. Vůbec jsme se předtím neznaly, ale to vůbec nevadí. Párkrát jsme se sešly a jí se moc líbil můj návrh, že by svatba byla ve stylu rustic - jutový provázek, krajka, krémová, přírodní, dřevo, nevěstin závoj, pytlovina...prostě něco takového (zdroj pinterest).


Každý kdo se chtěl zapojit má na starosti něco, na mě "padly" pompomy a tak to u nás v tuto chvíli vypadá následovně. A to není zdaleka všechno, ještě jich pár přibude... Je to malinko komplikovanější v tom, že svatba proběhne v době, kdy my budeme mimo republiku a tak je potřeba všechno nachystat dopředu a pak už jen zavěsit na dvou místech. Snad se nám to nezašmodrchá :)










Další drobností jsou zapichovátka na raut a sladký bar s vtipnými texty jako "Kašli na dietu", "Prudce jedlé", "Smlsni si", "Nenech se prosit", "Nebudeš litovat..." a podobně. Vyrobila jsem dvě varianty - hnědou a krémovou a doplnila je samolepící bílou krajkou.










Třetím úkolem je vyrobit pásek na svatební šaty. Momentálně čekám na doručení látky a jsem trochu nervózní jak to dopadne a jestli se mi to povede...držte pěsti :)
Hezký víkend

3 komentáře:

  1. Krásné, jednoduché, milé a vtipné. Jsi moc šikovná, taková výzdoba by se mi také líbila. Moc se těším na pásek k šatům!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, teď už nám toho doma visí dvojnásob :)

      Vymazat