1. července 2016

Poslední školní den

Poslední červnový den se povedl. Celý den všechno šlapalo jak mělo. Žádné ALE nečekejte :) Prostě se to vážně povedlo.
Odpoledne jsem se vydala na vernisáž do Café Amadeus, kde vystavuje Arek Gola svoje fotografie z cyklu Druhá strana cihly. Prof. Štreit pronesl moc hezkou řeč a když mluvil o pokoře, kterou by fotograf měl mít, venku tak silně zahřmělo, až jsem z toho měla husí kůži. Na výstavu se můžete jít podívat až do do půlky září.





Poté se všichni přesunuli do Muzea umění na to "hlavní", na tu velkou slávu, na výstavu Jindřicha Štreita (Ne)známé fotografie 1978 - 1989. Zahájení bylo pojato ve velkém, přišlo obrovské množství lidí, podle mě odhadem tak 300 lidí a to jsem neviděla dozadu, takže je možné, že i mnohem víc, hrála dechovka, proběhly moc milé proslovy, pan Štreit dostal vysvědčení :), křtila se kniha a poté se všichni přesunuli na terasu, kde se pokračovalo. Kromě nás, protože já jsem běžela na poslední volejbalovou sešlost v tomto školním roce. Výstavu jako takovou jsem vůbec neviděli, protože nemělo cenu se tam přes ty davy cpát a tak si tam zajdeme sólo v následujících 14 dnech.




Další radostí dne bylo zjištění, že v Olomouci v Jazzu vystoupí Richard Bona, jazzový hudebník a baskytarista! Jediný koncert ve střední Evropě...Dva lístky zajištěny a teď už se jen těšit.

 
A ještě jedna radost. Když je milujete, není co řešit! Konečně přiletěly z Lisboa ♥ protože ty staré už dávno takto nezáří :)

Pro dnešek informací ažaž. Teď na pár dní do přírody, pod stan, bez těch internetů. Hezký víkend

Žádné komentáře:

Okomentovat