18. července 2016

(Ne)známé fotografie

O vernisáži k výstavě Jindřicha Štreita (Ne)známé fotografie 1978 - 1989 jsem vám už psala a konečně jsme se dostali i na samotnou výstavu. Lidí tam bylo dost. Takže tady máte malou ochutnávku.




Jindra a jeho selfie 1985 :)
Když už jsme byli v Muzeu umění prošli jsme i výstavu Uhlem, štětcem, skalpelem…, která mě dost bavila. Na rozdíl od Ondry, kterému se líbily jen ty "technické výkresy", které mu připomínali deskriptivu na vysoké :) Mockrát jsem si vzpomněla na školku a družinu, kde jsme něco podobného zkoušeli taky... tuš do vody, rozfoukávání, otisk barvy na druhou půlku papíru a tvorba motýlků a broučků, různé opakující se vlnovky a čáry...
Tohle ho ještě bavilo,
 tady už se nudil :)
Taky jste měli tohle tiskátko doma? Já jo :)
Jako živý
A pak ještě nakouknout na výstavu Květy a jiné světy. A i když tu mám černobílou fotku, je tahle výstava hodně barevná.
Po propršených dnech se konečně objevilo sluníčko.
Takto teď láká Muzeum umění. Jsem zvědavá jaký bude nový kabát. Ten starý, šedivý se mi vlastně moc líbil..
Když jsou ty prázdniny, tak ještě naše malá nástěnka suvenýrů z cest. Horní levý roh je nachystán na suvenýr z blížící se dovolené... A na video z Krkonoš se můžete mrknout zde.
Hezké pondělí!

8 komentářů:

  1. Králíci a suvenýry. A video je super!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: A vzpomněla jsem si, že něco přece jen sbírám. Děkovné kartičky z objednávek. Mám na ně i speciální krabičku ;)

      Vymazat
    2. To chápu, ale já se naštěstí držím... Ty, co nejsem schopná vyhodit, daruju neteřím nebo je používám jako záložky do knih :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky Šáro, tak hlavně, aby se rozrůstala :)

      Vymazat
  3. Nástěnka je dokonalá! a video super. Je něco co neumíš? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale no tak...děkuju! To by ses divila, kolik toho neumím! :)

      Vymazat