25. července 2016

Kača sedla na Broňu. Broňa je Favorit.

Fotokurz už mi před několika týdny skončil, ale s naší fotopartou (nebo aspoň s její částí) se pořád scházíme. Záminka je jasná - něco nafotit, důvod je taky jasný - posedět u piva. Naší skupině jsme dali název Tetřev hlušec. Vzniklo to úplnou náhodou, když jsme se jednou pozdě večer loučili a já jsem řekla Kači, ať řekne to první, co ji napadne...vypadl z ní tetřev. Takže asi tak :)
Když jsme se minulé pondělí setkali v Boženky (socha) v parku, přifrčela jsem na růžovém ďáblovi. Ondra vypůjčil ještě druhého a nechal nás blbnout. K focení nám vypomáhala kola Broňa a naše oblíbená Samice hrabáče.
Jezdily jsme, tam a zpět a s holkama jsme se střídaly. Zbytek fotil. Následoval přesun přes náměstí, jak jinak než do restaurace, kde byla psina. Tetřev hlušec totiž zakotvil U netopýra.
A jak to dopadlo? 
Moje foto:



Pro dobrý záběr cokoliv, aneb Kača a její nasazení :)  



Maruška (Marie Krestýnová) naše setkání zachytila takto:









  Takto cvakal Pavel (Pavel Vrzala):









A na závěr tu jsou fotky Kači (Kateřina Ticová):
 







Děkuju jim za možnost zveřejnit fotky.
A proč zrovna rekola vám vysvětlím příště.

3 komentáře:

  1. Super fotky, moc se všem povedly. Správný fotograf si pro fotku i na hřebíky lehne, že? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je vždycky hrozně poznat, když člověk má chuť fotit a není líný se zohnout, kleknou, nebo někam vylézt... A taky se mi líbí, jak to každý viděl tak nějak po svém :)

      Vymazat
  2. Super parta, krásný výsledek. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat