13. července 2016

A co sbíráte vy?

Moje sbírka tapírů, o které už jsem psala tu a tu, se pomalu ale jistě rozrůstá. Tady jsou ty nejnovější.

24. Tohoto tapíra už asi znáte (pokud ne, tak šup sem). Vznikal fakt dlouho, ale povedlo se :)

25. Deníčků není nikdy dost a navíc s tapírem! Sehnáno na fleru u Tapiry.

26. Když přijede kamarád na návštěvu, řekne "Zitko, něco pro tebe mám" a z batůžku vytáhne plakát s tapírem... Už visí v mém pracovním koutku.

27. Asi hodinová zábava v podání stříhání a lepení. Pokud máte zájem, rádá pošlu emailem pdf.

28. A jedna figurka značky Papo France.
Ve sbírce mám tapíry ze dřeva, papíru, plastu, skla, gumy, ale pořád mi chybí nějaký keramický, jednoduchý, glazovaný...musím se po nějakém poohlédnout :) A už jste viděli moji virtuální sbírku tapíru na pinterestu? - kuk.
A co sbíráte vy?

2 komentáře:

  1. Musím se přiznat, že nesbírám nic. Nikdy jsem nic nesbírala, i když jsem moc chtěla, ale já na to prostě nejsem. Jen hromadím - látky, washipásky, Burdy, korálky a laky na nehty. Právě pracuji na odhromadění, s tím, že si nechám jen ty kousky, které jsou mému srdci nejmilejší ;) Tvoje tapíří sbírka se mi líbí moc, až je mi někdy líto, že je nesbírám taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je možná lepší, že nic nesbíráš :) ty látky, pásky atd to dobře znám. I když to neberu jako sbírku, ale jako "k životu potřebnou nutnost" :) Tak ať se v odhromaďování daří!

      Vymazat