30. června 2016

Z mého skicáku - červen

Červnová terapie barvami. Zkuste to někdy :) Obrazce vznikly jedním tahem, bezmyšlenkovitým pohybem ruky a až po následném vybarvení tvary vynikly. Podle počtu stránek asi uhodnete, že mě to dost bavilo :) Jaká je podle vás nejpovedenější kombinace?






Dvojbarevná (možná trochu nudnější) verze.
A tapíři nemůžou chybět. Jedno tapíří mládě na tetování u lenochoda...
...tapír jedním tahem (obšlehnuto z pinterestu)..
sketche tapírů bílou tužkou.
A hurá do července!

4 komentáře:

  1. Za mě určitě ta čtvrtá. Ale nejlepší jsou tapíři, všichni :) No dobře, nej nej je tetovací salon u lenochoda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenochodí salón, doufám, bude mít pokračování :)

      Vymazat
  2. Dobrý den Zito, dnes jsem objevila Váš blog a nemůžu se odtrhnout - díky! ;o)
    Já hlasuji pro 2barevnou variantu.
    A přeji pohodový zbytek léta,
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se vám tu líbí :)

      Vymazat