16. června 2016

Pro malé koťátko

Konečně jsem se zase na chvilku dostala k šicímu stroji. Přestože mám momentální stopstav v kupování nových látek, neodolala jsem a pořídila několik látek z dílny Dashwood Studia. První z nich jste mohli nedávno vidět na "lesní" dece. A teď tu mám kočičkovou. 
Opět jsem volila jednoduchost, aby kočičky vynikly a podšila je bílým fleecem, deka je přošita ve čtyřech řadách, není vyplněná vatelínem a tak je ideální na letní dny, aby vás nezaskočilo náhlé ochlazení. Zabalit se do ní dá malé lidské koťátko, velikost 100 x 90 cm. V nabídce na fleru.






4 komentáře:

  1. Kočičky, zvířátka, taky jsem po ní koukala. Bohužel můj stop stav bude trvat dokud se nepřestěhujeme (a to bude už brzo doufám :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj stopstav potrvá dokud "neprošiju" aspoň třetinu zásob (fakt to není kam dávat). A to se brzo změní, protože bude víc času na šití (doufám!) :)

      Vymazat
  2. To se šije samo z tak krásných látek;) Krásná, něžná a hravá deka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, skoro samo :) ale látky jsou to fakt úžasný!

      Vymazat