22. června 2016

Knížka v procesu

Abyste si nemysleli, že neumím nedělám nic jiného než deky, tak vás nechám nakouknout na několik stránek nového quiet booku. Chtěla jsem je původně nabízet stylem "výběr si sám stránky a slož si vlastní knihu", ale zatím to vypadá, že je budu vyrábět jako celek. Jednotlivých stránek mám vymyšlenou celou řadu, od jednodušších jako jsou tyto až po složitější, kde se objevují různé druhy zapínání, materiálů a detailů. Tak snad na tom budu líp s časem a budu se k nim dostávat častěji a častěji a třeba i vyjde původní plán.
Stránka sluníčko s motýlkama, domácí zvířátka a kočičí domeček.



4 komentáře:

  1. Na okně seděla kočka a ... já jsem nadšená! Precizní práce Zito, nádhera!

    OdpovědětVymazat
  2. Kočka za oknem a kočičky před domem,... s takovou knihou bych byla hodná i já ;) Jsi moc šikovná!!!

    OdpovědětVymazat