13. června 2016

Hysterka a Pochcánek

Hugo, malý křečík Roborovského, kterého jsem musela dát nakonec k našim z důvodu alergické reakce, už má své dny za sebou. A když už mají naši klec a vše potřebné, pořídili jsme jim další 2 křečky, tentokrát Džungarské. 
Ve zverimexu nám řekli, že křeček je samotář a pokud budeme mít 2 tak se budou prát. Ale já jsem jako malá měla vždycky dva a až na jeden případ spolu spokojeně fungovali.
Jak se budou jmenovat? ptá se mamka. Ten tmavší neustále pištěl jak mončičák - Hysterka a ten druhý nejdřív počůral taťku a pak i mě - Pochcánek. Ale neteře a synovec jim asi vymyslí lepší jména :)








A aby těch zvířátek nebylo málo, doplnili jsme taťkovi do akvárka skaláry.

Večer se křečci dorvali tak, že budou muset být od sebe. Paní ve zverimexu měla pravdu :)

8 komentářů:

  1. Džungaráčky jsem měla jako malá, vždycky po jednom. Bratránek je měl tajně do párečku. A tak se nervali, ale k jeho velké radosti se množili (rodiče už tak nadšení nebyli ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páreček jsme právě nechtěli :D Mně se jako malé nikdy nerozmnožili a to jsme měli za celou dobu dobře 10 dvojiček...

      Vymazat
    2. Hned jsem myslela na TEBE;)

      Vymazat
  2. Krásné fotografie Zito, jako na plochu;) hlavně ta poslední:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Horší světlo + rychlá zvířata = hodně rozmazaných fotek :) díky

      Vymazat
    2. Nepodceňuj se, opravdu krásné fotky (čichavec modelka i křečíci)!

      Vymazat
  3. Ahojky Zitus, tak Hugo už není? :-( To me mrzi... :-(
    Každopádně Hysterka a Pochcanek vypadají úžasně! (A jmena jsou luxusní :-))) Peta PS:Krystufek zdraví :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, ale tihle jsou fajn. I Maty si je může pochovat a neutečou :) Zdravíme na sever!

      Vymazat