28. června 2016

Dalších pár stránek

S blížícími se prázdninami moje pracovní tempo malinku upadá, možná je to teplem, možná únavou, možná je toho na mě hodně.
Největší radost mám, když se můžu pomazlit s fousatým Alfíčkem.
Jedna obří deka na zakázku nastříhaná a hromada čtverečků na mě vykukuje ze skříně. Brzy se na ni vrhnu.
Taky přibylo několik stránek do quiet booku. Pejsek na vodítku, kytičky a iglú s tučňákem a tuleněm (to jsem se hodně vyřádila).





Poslední měsíc "plnohodnotného" zaměstnání přede mnou, navázána nová spolupráce v oboru - o tom vám brzo povím něco víc, k tomu domluva další spolupráce na projektech. Nabídek v oboru je dost, což mě těší, ale kdy já budu dělat to, kvůli čemu jsem tu výpověď vlastně dala? :) Nebojte se, na šití si čas rozhodně najdu, i kdyby to znamenalo odmítnout nějaké nabídky. 
A dovolená? Taky bude a za velkou louži, jen ještě chvilku vydržet...  

3 komentáře:

  1. To je krása, pejsek na vodítku a iglú i s tučňákem. Bomba. Těším se na novinky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalé!!! Užívej ještě plnohodnotné chvilky s Bratrem;) a těšíme se na novinky o velké louži, nelouži a životě;)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji dámy, jsem ráda, že se líbí :)

    OdpovědětVymazat