20. června 2016

Barevné stromy

Po krásném slunečném a pracovním víkendu tu pro vás mám veselou barevnou deku s designovou stromečkovou látkou. Vyplněná vatelínem, podšitá šedým fleecem, 80 x 80 cm a k dostání zde.
 






Tahle látka se stromečkama je další látkou z balíčku "stopstavvnakupovánínovýchlátek", ale já nemohla odolat... Inspirovala mě k ušití stromečku jako dekorace ze stejných látek. Vyplněný PES kuličkama, vysoký 35 cm. Opět k mání na fleru.

To je tak, když má Ondra v sobotu fotbalový turnaj a já se doma mazlím se šicím strojem. A tímto moje víkendová práce nekončí... Stay tuned :)
Jak jste si víkend užívali vy?

7 komentářů:

  1. Tyto stromečky, nebo jak říká Rósa, se mi móc líbí. Úspěšný víkend tedy;) a my? Taky bych ho ráda už trávila s Bobbinem. Hezký týden:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nanuky jsem zapomněla;) Stromečny nebo nanuky ♥

      Vymazat
    2. Mě se taky líbí, a brzy bude ještě jedna deka... Ondra, když tu látku viděl poprvé, tak říkal, co to je za nanuky. Mě to ani nenapadlo a pak jsem se smála, když to Rósa taky prezentovala jako nanuky :D

      Vymazat
  2. Nádherná, krásná kombinace :) A ten strom. Já teda na látce vidím stromečky. A víkend? Voda lodě slunce třešně a spálená ramena ;) Krásné to bylo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Co jste sjížděli? :) Já tam taky vidím stromy! :D

      Vymazat
  3. Jeli jsme Orlici, divokou a spojenou :) Mám to tam ráda. A dnes zase po dlouhé době šiju, jupííííí :)

    OdpovědětVymazat