31. května 2016

Z mého skicáku - květen

Během května jsem ze svého kreslení a sketchování trochu vypadla, ale pár stránek jsem nakonec poskládala.
Černobílá moudra.
Puntíky aneb zkouška barevných flitrových gelovek na černý papír.
Našla jsem si chvilku v Barceloně, v parku Güell.
Sagrada Família hodně zjednodušená :)
Tento vtípek mě hodně baví - ¿Como te llamas?,  ¿Como se llama, llama? a podobně :)
A malá lekce španělštiny:
¿Cómo se llama? = What is your name? (asked politely) OR What is his/her name?
¿Cómo te llamas? = What is your name? (asked without formalities)
¿Cómo te llama? = What does he/she calls you?
Čárky a tečky ve vlaku ČD. Kupodivu to ani moc nedrncalo.
Konečně jsem se rozhoupala a ve smyslu prvního obrázku jsem podala výpověď. Domů jsem šla lehčí snad o 5 kilo :) 
Když jsem říkala Ondrovi: "Nebude to lehký."
Zeptal se mě: "A ty bys snad chtěla, aby to lehký bylo?"
Nechtěla :) Protože život začíná za hranicí komfortní zóny. A není nic lepšího než si žít život podle sebe, žádné, co bych měla, co na to řeknou lidi a podobně. Vzít život do svých rukou a na nic se nevymlouvat.

4 komentáře:

  1. Já odpadnu! Nádhera! Zázraky příjdou a já se na ně těším Zito ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za podporu a milá slova! :)

      Vymazat
  2. Krásné, Sagrada je boží. A můj velký obdiv za vstup do místa zázraků !!!

    OdpovědětVymazat