2. května 2016

Sobotní poledne

V sobotu jsme se vydali opět na kafe pro razítko, ale než jsme se vymotali z bytu, byl z toho oběd. Co a kde jsme si dali, se dovíte v dalším díle Kavárenského povaleče. Kafe jsme si teda nakonec poručili až v kavárně Amadeus, kde jsme sice nedostali razítko, ale zato jsme se podívali na výstavu Martina Wágnera Kde začíná Evropa. Vernisáž, která proběhla minulý týden, jsem kvůli pracovním povinnostem nestihla. Výstava potrvá až do 26.6..






Já: "Počkej, vyfotím, jak liješ mlíko do kafe." :D
To jsme se zase nasmáli :) A to počasíčko, už jsem se nemohla dočkat...

3 komentáře:

  1. Počasíčko jako malované:) a mléčko? jako bych ho nalévala já:)) akorát s tím rozdílem, že to tak dopadne vždy s čajem:) šikovná fotografka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nakonec jsem za to prej mohla já, protože to kvůli mě lil moc pomalu a tak to dopadlo :) Díky!

      Vymazat
  2. Kafíčko, kultůra a sluníčko = ideální den :)

    OdpovědětVymazat