25. května 2016

Kavárenský povaleč - 4. díl

Konec května se blíží a tím i můj seriál Kavárenského povaleče. Ale ještě je třeba "zabrat" :) Tady je předposlední díl.
Rychlovka s sebou na cestu do Opavy. V Kafe Kodó mají vynikající kávu. Pokaždé vyzkoušíme jinou...
U mě vedou středoamerické.

Kolem UPointu chodím skoro každý den, ale nikdy mě nenapadlo nakouknout. Káva je z automatu, ale zase je z pražírny Kodó, takže kvalita zaručena. Navíc si můžete prohlédnout, co všechno se dá vyrobit se vzorem Univerzity Palackého. Kdybych doma neměla tolik deníčků, jeden bych pořídila.

Včerejší návštěva Café Na zábradlí. To nejhorší na této kavárně je to, že hned vedle je prodejna látek... Ale byla jsem statečná (možná proto, že jsem vedle sebe měla Ondru) a koupila jen nutně potřebnou výplň :) A taky jsem odolala dortíčku a dala si jen zázvorovou limonádu.

2 komentáře:

  1. No to jsem blázen, svět je malý a blogový svět ještě menší. Tak já najdu člověka, který nejen tvoří, ale je dokonce z Olomouce a navštěvuje mé srdcové akce a kavárny.
    Poslušně se hlásím do ligy fanoušků stránek, nemůžu jinak. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chvalím a těším se na nějaké shledání :)

      Vymazat