23. května 2016

Cesta lesem

S nákupem nových látek mám teď na nějakou dobu útrum. Komoda, která je určená na látky, je totiž plná až po okraj. A dokud nebudu mít dostatek času na šití, nebudu kupovat nové. Ale každé pravidlo má nějakou výjimku a tou je i tato látka. Já jsem se do ní zamilovala (spolu s dalšími třemi), neodolala jsem a kousek objednala... Chápete mě, že jo?
Ježečci, zajíčci, kytičky. krásná kombinace barev. Bylo mi líto ji rozstříhat a tak jsem ji nachala v celku a doplnila ji jen zeleným fleecem. Žádný vatelín, takže je ideální na jaro, léto a teplý podzim. Samozřejmě i v zimě najde uplatnění. Deka je prošitá v 5 ti řadách v různých vzdálenostech od okraje. Velikost 80 x 80 cm a k dostání zde.









5 komentářů:

  1. Ta deka je boží. S látkama to mám stejně, mám je už ve dvou obrovských krabicích pod postelí a ve skříňce pod televizí a na štokrleti pod stolem a na stole. Jsem nemocná. Musím šít, ať jsou z domu. Bude to ale těžké loučení ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Látka nádherná! přímo skvostná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A počkej až uvidíš ty další! To je snad nejhezčí kolekce jakou jsem kdy viděla!

      Vymazat
  3. No tak ta je! Myslím, že na chvíli opustím mé pobláznění patchworkem a pustím se do něčeho podobného :)

    OdpovědětVymazat