19. dubna 2016

Zvířecí kolekce - růžové pandy

Původně jsem měla pro tento týden připravené 4 deky ze zvířecí minikolekce. Pořídila jsem totiž 4 zvířecí látky, které se mi moc líbily a doplnila je látkami z mých zásob. Ale protože víkend byl krásný, sluněčný a já se víc flákala než pracovala, mám nafocené zátím jen 2.
První dekou je tato růžová. Doplnění neutrální černobílou, jak jinak když jde o pandy, že?
Všechny deky mají velikost 120 x 120 cm, jsou vyplněné 150g vatelínem a podšité heboučkou jednobarevným fleecem. A hlavně jsou to limitované edice. Od každé bude jen 1 kus.




3 komentáře:

  1. Čekala jsem cokoliv, ale tahle mi naprosto vyrazila dech. Kdybych byla malá, chci ji hned (no, ani tak malá být nemusím ;)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pandy jsou super že? :) Já jsem z nich byla unešená a co pak ty další zvířátka, si počkej :)

      Vymazat
    2. Jsou. A ty puntíky a proužky a ta jemná růžová,..........

      Vymazat