29. dubna 2016

Z mého skicáku - duben

Duben byl docela hektický, času moc nebylo, to se přiznám. Tak mě to trochu mrzí. V Utrechtu jsem si koupila skvělý deníček s černými listy velikosti 12 x 8 cm. A tak jsem si hrála s bílou gelovkou.
Ve středu 27.4. byl oficiální mezinárodní ten tapírů! Takže tapírek opět nesmí chybět...

A když jsme u těch tapírů, dostala jsem od kamaráda super plakát! :)

Dalším černobílým zvířátkem je panda.

Nějaká ta kytička a poslední dobou oblíbený half moon vzor - člověk se u toho dost odreaguje.

A pak několik motivačních vět, protože víc než kreslit, se mi chtělo psát.

Duben ve znamení černé a bílé. A hlavně tím posledním heslem bych se chtěla řídit a věškeré své úsilí tomu věnovat. Květen je na to jak dělaný...

3 komentáře:

  1. Endless love ♥ Hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, hezký víkend i na ostrovy! :)

      Vymazat
  2. Fajné životní heslo, díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat